תושבים יקרים,

תפקידם של ראש המועצה, חברי המועצה ועובדי המועצה הוא בראש ובראשונה לתת שירות לכלל תושבי אבן יהודה.
עובדי המועצה מחוייבים לעבודתם ועושים זאת במסירות ובמקצועיות על מנת לתת מענה לכל צורך ולקדם פרויקטים משמעותיים לרווחת התושבים ולשיפור איכות החיים.

המועצה אף מעמידה לרשותכם מגוון אפשרויות באמצעותן ניתן לפנות אלינו:

  •  מוקד המועצה זמין 24/7 וניתן להתקשר לקבלת מידע, לפתיחת פנייה או בכל נושא אחר הקשור לתחומי פעילות המועצה, בטלפון 09-8915000.
  • פניה למוקד המועצה דרך וואטסאפ למספר 054-8915000, השירות פעיל במהלך כל ימות ושעות השבוע מלבד מיום שישי מהשעה 15:00 ועד ליום ראשון 07:00.
  •  דף פייסבוק של המועצה – למעקב אחר עידכונים. https://www.facebook.com/even.yehuda.council
  •  באתר המועצה הושקעו משאבים רבים לשיפור חוויית השימוש וקבלת מידע מלא במגוון נושאים הנוגעים לחיי היום יום של כל אחד ואחת מאיתנו, בהם: חינוך, איכות הסביבה, חזות, ביטחון, הנדסה, תוכנית מתאר, שירותים חברתיים, פרוטוקולים והקלטות של ישיבות המועצה, מידע בנושא קורונה ועוד. המידע מתעדכן באופן תדיר ומונגש באופן מלא לאנשים עם מוגבלויות.
    כמו כן האתר כולל מגוון אפשרויות לפנייה למועצה:

  •  בנוסף קיימת אפליקציה למשתמשי טלפונים ניידים מבוססי אנדרואיד שדרכה ניתן להגיע גם לאתר המועצה וגם לפתוח פנייה ישירות למוקד המועצה. קישור להורדת האפליקציה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.crmc.evenyehuda&hl=iw

אנו עושים את הכל על מנת לספק שירות איכותי ומקצועי לאורך כל ימות השנה ויתכן כי ישנם מקרים שבהם נעשות טעויות אך חשוב לנו ללמוד מכך ולהשתפר ולא להפוך כל עניין אישי לעניין ציבורי אשר הדיון עליו חורג לעיתים מגבול הטעם הטוב של הטיפול. לכן נשמח לקבל כל משוב, גם לטובה וגם לשיפור, באופן מסודר דרך ערוצי ההתקשרות שפורטו לעיל.

עובדי ועובדות המועצה מטפלים בכל רגע נתון במשימות רבות, הן כחלק מהעבודה השוטפת והן כחלק מקידום פרויקטים ועל מנת להמשיך ולתת מענה עפ"י מהות הפניה, דחיפותה, חשיבותה והגורם המטפל, אנו נטפל אך ורק בפניות המגיעות דרך הערוצים שצויינו לעיל.

תלונות שיפתחו בעמודי הפייסבוק השונים לא יטופלו וכל פרסום הנוגע לעבודת המועצה ולעובדי המועצה הם באחריות המפרסם/ת בלבד על כל המשתמע מכך.

 

תודה על שיתוף הפעולה,

המועצה המקומית אבן יהודה