אגף הכספים בראשותו של גזבר המועצה אמון על ניהול הכספים השוטף והתקציבי של המועצה.

גזברות המועצה מטפלת בכל הנושאים הקשורים בהכנת תקציב הרשות ובמעקב שוטף אחר ביצוע התקציב הרגיל ותקציבי הפיתוח ברשות.

הגזברות אחראית על קיום קשר רציף עם משרדי ממשלה לקידום ענייני תקציבי הרשות ויישומם. כמו כן מטפלת הגזברות בגביית ארנונה, גביית אגרות והיטלים, בתשלומים לספקים, שכר לעובדים, הנהלת חשבונות, ביטוחים וערבויות.

פרטי התקשרות ושעות קבלה:

פעולות נפוצות:

בעלי תפקידים:

תחומי טיפול:

ביקור פקח בנכס, החלפת משלמים, חוזים, ארנונה, עדכון פרטים, מכתבים והתראות

היטלי פיתוח, תכניות בניה, המלצה לטופס 4, היתרים, אישורים לטאבו

הנחות, ועדת הנחות, עדכון פרטי תשלום, הסדרים והוראת קבע