מוקד המועצה הוא כתובת לפניות תושבי אבן יהודה ומבקריה בשגרה ובחירום. מוקד המועצה פיתח אמנת שירות שנכתבה מתוך מחויבות לשיפור השירות לתושבי אבן יהודה ומתוך רצון להעניק שירות איכותי, יעיל ומכבד לכל הפונים למוקד השירות.
המוקד זמין 24/7 בטלפון: 09-8915050 או בווטסאפ 054-8915000.
מטרות אמנת השירות של המוקד
- להבטיח שירות מהיר ויעיל לתושבים.
- לשפר את רמת השקיפות והאמון בין המועצה לתושבים.
המוקד מספק מענה בנושאים הבאים
- פניות בנושאי בטחון ובטיחות
- פניות בנושא תשתיות: תקלות בתשתיות, תאורה, מים, ביוב וכדומה.
- פניות בנושא תחבורה: חנייה, תמרורים, תחבורה ציבורית וכדומה.
- פניות בנושא חזות המושבה: פינוי אשפה וגזם, ניקיון רחובות, מחזוריות הדברה וכדומה.
- פניות בנושא רווחה וחינוך.
- קבלת מידע: שעות פעילות, פרטי קשר, הנחיות ועוד
זמינות המוקד
- המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
- ניתן לפנות למוקד באמצעים הבאים: בטלפון, בעזרת טופס מקוון באתר המועצה, או באמצעות דוא”ל.
- בפניה באמצעות ווטסאפ – פניות בהודעות בלבד – ניתן גם לצרף תמונות הקשורות בפניה או סרטוני וידאו.
המוקד מחויב לעיקרי הפעולה הבאים
טיפול בפניות:
- המוקד מחויב לעדכן את הפונה על קבלת הפניה תוך 3 שעות ממועד הפנייה.
- המוקד מחויב בטיפול מקצועי ומיטבי
- המוקד מחויב לעדכן את הפונים במצב הטיפול והצעדים שננקטים
אופי הפנייה למוקד:
- כל פנייה תתקבל בהקשבה ובכבוד
- התחייבות למתן מענה מקצועי ואדיב לכל פונה
- שמירה על פרטיות המידע שנמסר למוקד
- הפונים מחויבים למסור מידע מלא ומדויק
- הפונים מתבקשים לשמור על שפה נאותה בעת הפנייה למוקד
מעקב ובקרה:
- ביצוע סקרי שביעות רצון תקופתיים בין הפונים למוקד
- שקיפות בנוגע לטיפול בפניות והפקת דוחות תקופתיים
- שיפור מתמיד של השירות על בסיס משובים והערות התושבים
פרטי התקשרות
- תפקיד: מנהלת המוקד
- טלפון: 09-8915050
- דוא"ל: [email protected]
- אגף: לשכת מנכ"לית המועצה